دیدار مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق وشهردار قره آغاج و برنامه ریزی برای ساماندهی پروژه ورودی شهر قره آغاج

به گزارش روابط عمومی نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق در این دیدار که معاون مالی و پشتیبانی نهاد و رئیس شورای شهر قره آغاج نیز حضور داشتند؛ ضمن آرزوی موفقیت و عرض تبریک برای آقای حق نظر در مسئولیت شهردار جدید قره آغاج، برنامه ریزی لازم جهت انجام مطالعه کارشناسی و پیگیری های لازم برای برگزاری جلسات و اخذ مساعدتهای دستگاه‌های مختلف در کنار مساعدت بنیاد مستضعفان با هماهنگی فرمانداری برای ساماندهی ورودی شهر قره آغاج صورت گیرد.
بر اساس این گزارش مقرر گردید در اسرع وقت با همکاری فرمانداری رئیس پلیس راهور اتوبان پیامبر اعظم، راه شهرسازی و راهداری در جهت حذف قوس قائم بعد از روستای گردآلو، احداث میدان ورودی و پارک مسافر اقدامات لازم انجام گردد.
پ ن: اخیراً با توجه به طراحی میدان در تقاطع خیابان دادگستری و بلوار که بنا بود توسط بنیاد احداث گردد با مخالفت فنی پلیس راهبر اتوبان مواجه شده و احداث میدان منوط به حذف قوس قائم مقابل مسکن مهر شده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدار مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق وشهردار قره آغاج و برنامه ریزی برای ساماندهی پروژه ورودی شهر قره آغاج

پست های جدید