جلسه کمیته اجرایی استان در خصوص پرداخت تسهیلات مسکن محرومین با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری
به گزارش روابط عمومی نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق این جلسه که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و مدیران استانی بانک‌های عامل، مدیرکل کمیته امداد ،معاون مسکن بنیاد مسکن و فرماندار و مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت چاراویماق برگزار گردید، ضمن استماع گزارش اقدامات صورت گرفته، روند اجرای تفاهم نامه فی ما بین بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن و کمیته امداد و موانع و مشکلات بررسی گردید.
بر اساس این گزارش؛ مدیران استانی بانک‌های عامل ملی و کشاورزی متعهد شدند نسبت به افزایش توان شعب در تشکیل پرونده و پرداخت به موقع تسهیلات اقدام لازم تو شعب شهرستان انجام و نیز بنیاد مسکن در بررسی و تشکیل پرونده ها و ارسال به بانک عامل تعجیل نماید.
همچنین در این جلسه با پیشنهاد مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت مقرر گردید برای شعب بانک سپه و بانک صادرات نیز سهمیه لازم برای تخصیص، تا روند جذب تسهیلات و مساعدت بنیاد مستضعفان و کمیته امداد امام تعجیل گردد.
گفتنی است بر اساس تفاهم نامه فی مابین بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، و بنیاد مسکن کشور با پرداخت تسهیلات کم بهره مسکن توسط بنیاد مسکن و بانک‌های عامل برای هر واحد مبلغ ۴۵ میلیون تومان از طرف بنیاد مستضعفان و ۳۵ میلیون تومان از طرف کمیته امداد بصورت بلاعوض به مددجویان پرداخت خواهد شد.
در این جلسه که موضوع تسهیلات اشتغال زایی شهرستان نیز از طرف فرماندار شهرستان مطرح گردید بحث تقلیل بانک صادرات از شعبه به باجه مورد انتقاد شدید فرماندار قرار گرفت.
معاونت امور اقتصادی استانداری و مدیر استانی بانک صادرات قول مساعدت برای رفع مشکل موجود و استقرار شعبه بانک صادرات در شهر قره آغاج خبر داد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جلسه کمیته اجرایی استان در خصوص پرداخت تسهیلات مسکن محرومین با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری

پست های جدید