اجرای پروژه افزایش بهره وری گندم در 2 هزار هکتار از اراضی چاراویماق با حمایت بنیاد علوی

چهارشنبه 29 آذر 1402

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی چاراویماق در استان آذربایجان شرقی از اجرای پروژه افزایش بهره وری گندم در 2 هزار هکتار از اراضی دیم روستاهای کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

آیت شاهی در گفت وگو با مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی گفت: این پروژه در راستای افزایش بهره‌وری در سطح مزارع گندم دیم با رویکرد رعایت اصول زراعی و انتقال یافته‌های تحقیقاتی در مزارع در دهستان های جنوب غربی، جنوب شرقی و شرقی این شهرستان اجرا می شود.

وی افزود: اجرای پروژه توسط شرکت توسعه تجارت و بازرگانی زرفام کیش وابسته به بنیاد علوی و از محل اعتبارات این بنیاد در سال زراعی 1403-1402 و پیشتیبانی فنی مرکز خدمات فنی جهاد کشاورزی شهرستان عملیاتی شده است.

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت چاراویماق با اشاره به اشتغال اغلب کشاورزان منطقه به کشت گندم دیم و لزوم افزایش درآمد پایدار در این رسته شغلی محوری شهرستان تصریح کرد: امیدواریم با الگوسازی مزارع، بتوان در جهت افزایش بهره وری گام برداشت.

وی ابراز امیدواری کرد: با آموزش فنی و مهارتی، کمک‌های اعتباری، تسهیلاتی، همکاری و تعامل کشاورزان بتوان میزان بهره‌وری در واحد سطح را ارتقاء و تولید گندم را به سطح پایدار در شهرستان رساند.

www.alavi-bonyad.com/10799

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرای پروژه افزایش بهره وری گندم در 2 هزار هکتار از اراضی چاراویماق با حمایت بنیاد علوی

پست های جدید