به گزارش روابط عمومی نهاد آبادانی و پیشرفت ، آیت شاهی مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیامی را صادر نمود که متن پیام بدین شرح است:

دفاع مقدس، هفته ای در گذر ایام نیست . فصلی است در بی زوال ترین تقویم های ابدی. بی شک دوران دفاع مقدس از برجسته‌ترین افتخاراتی است که در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور، سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعدی بر جای خواهد گذاشت.

تاریخ به خوبی گواهی خواهد داد که رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردان و زنان و جوانان و پیران این سرزمین با پیروی و الگو پذیری از نهضت سرخ عاشورا و خط سبز ولایت مقابل زیاده خواهی‌ها و یاوه گویی‌های ابرقدرت‌ها را گرفته و اجازه داشتن حتی ذره‌ای چشم طمع به دشمنان را نداده است.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای ازبرجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا…الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان چاراویماق تبریک عرض نموده و از پروردگار متعال توفیق ادامه راه شهدای عزیز جنگ تحمیلی را  برای خود و همگان مسالت می نمایم.»

آیت شاهی
مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق

اینستاگرام

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت چاراویماق به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

پست های جدید