تفاهم نامه احداث مدرسه ابتدایی ۴ کلاسه خیرساز روستای آقزیارت شهرستان چاراویماق امضا و به پیمانکار واگذار شد

حاج حسن فتوحی فر خیر مدرسه ساز احداث مدرسه ۴ کلاسه در این روستا را قبول تعهد کرد و پس از امضای تفاهم نامه احداث مدرسه ابتدایی به پیمانکار تحویل گردید که مقرر گریدید 6ماه کاری آینده مدرسه تحویل و افتتاح گردد.

  • تفاهم نامه احداث مدرسه ابتدایی ۴ کلاسه خیرساز روستای آقزیارت شهرستان چاراویماق امضا و به پیمانکار واگذار شد
    بدنبال حضور بنیاد علوی برای محرومیت زدایی در شهرستان چاراویماق و انعکاس نیازمندی های آموزش و پرورش شهرستان به بنیاد، حاج حسن فتوحی فر از سوی مدیر عامل بنیاد علوی جهت احداث مدرسه خیرساز به آموزش و پرورش چاراویماق معرفی گردید و خیر مدرسه ساز ضمن بازدید میدانی از مدرسه ابتدایی روستای آقزیارت، احداث مدرسه ۴ کلاسه در این روستا را قبول تعهد کرد.
    بعداز بازدید خیر مدرسه ساز از محل ، با حضور معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان و مدیر آموزش و پرورش چاراویماق تفاهم نامه احداث مدرسه ابتدایی ۴ کلاسه روستای آقزیارت امضاء و با پرداخت کل هزینه احداث طی یک فقره چک از سوی خیر مدرسه ساز در وجه مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان چاراویماق، پروژه برای شروع کار به پیمانکار واگذار شد.
    اسدی، مدیر آموزش و پرورش چاراویماق در حاشیه عقد تفام نامه گفت: مدرسه ابتدایی ۴ کلاسه روستای آقزیارت در زمینی به مساحت ١٠٠٠ مترمربع و بازیر بنای ١٧٧ متر مربع باهزینه بالغ بر۵۵٠ میلیون تومان در ۶ ماه کاری آینده احداث می گردد.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تفاهم نامه احداث مدرسه ابتدایی ۴ کلاسه خیرساز روستای آقزیارت شهرستان چاراویماق امضا و به پیمانکار واگذار شد

پست های جدید