تفاهم سازمان شهرداری ها و دهیاری ها با بنیاد مستضعفان برای مشارکت در پروژه های آبادانی و پیشرفت

شنبه 20 اردیبهشت 1399

 مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در نشستی مشترک با مهندس محسن منصوری معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی با امضای تفاهم نامه مشترک توافق کردند که در مناطق هدف بنیاد مستضعفان برای پیشرفت و آبادانی همکاری کنند.

معاون بنیاد مستضعفان در این نشست با اشاره به برنامه های این بنیاد برای تحقق الگوی جامع آبادانی و پیشرفت مناطق هدف و توانمندسازی محرومان، زمینه های هماهنگی و هم افزایی با سازمان شهرداری ها و دهیاری ها را مورد تاکید قرار داد.
وی تصریح کرد که با تعامل دستگاه ها اتفاقات خوبی برای این مناطق رقم خواهد خورد.

جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها نیز به آمادگی این سازمان برای همکاری با بنیاد مستضعفان اشاره کرد و بر اهمیت حوزه های زیرساختی و تعریف پروژه های مشترک در این مناطق تاکید کرد.

گفتنی است بنیاد مستضعفان برای اجرای طرح آبادانی و پیشرفت در ۱۵ منطقه کشور مستقر است.

تاکنون قلعه گنج (کرمان)، بخش احمدی حاجی آباد و جزیره لارک (هرمزگان)، زهک و قصرقند (سیستان و بلوچستان)، سرپل ذهاب (کرمانشاه)، سروآباد (کردستان)، ملکشاهی (ایلام)، چالدران (آذربایجان غربی)، گِرمی (اردبیل)، مراوه تپه (گلستان)، لنده (کهگیلویه و بویراحمد)، مانه و سملقان (خراسان شمالی)، چاراویماق (آذربایجان شرقی) و درمیان (خراسان جنوبی) تحت پوشش طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعفان قرار گرفته اند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تفاهم سازمان شهرداری ها و دهیاری ها با بنیاد مستضعفان برای مشارکت در پروژه های آبادانی و پیشرفت

پست های جدید