برگزاری کمیته اجرایی استانی تفاهم نامه دو جانبه مسکن محرومین در شهرستان چاراویماق
به گزارش روابط عمومی نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان در محل فرمانداری جلسه کمیته اجرایی تفاهم نامه دو جانبه بین بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن در شهرستان چاراویماق با حضور فرماندار چاراویماق تشکیل گردید.
در این جلسه که معاون مسکن مدیرکل و مدیر بنیاد مسکن شهرستان نیز حضور داشتند، روند اجرایی تفاهم نامه دو جانبه بین بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن که سهمیه شهرستان چاراویماق در این تفاهم نامه ۲۵۰ واحد می باشد بررسی گردید.
در این دیدار مقرر گردید که در اسرع وقت نسبت به شناسایی افراد حائز شرایط و معرفی به بنیاد مسکن از طرف بنیاد علوی، تشکیل پرونده و معرفی به بانک های عامل از طرف بنیاد مسکن نسبت به احداث اقدام گردد. برابر این تفاهم نامه ۲۰۰ میلیون تومان وام مسکن دولتی ۵۰ میلیون تومان مساعدت بلا عوض بنیاد مستضعفان و ۲۰ میلیون تومان مساعدت بلاعوض بنیاد مسکن خواهد بود.
همچنین دراین دیدار آیت شاهی مسئول نهاد آبادانی وپیشرفت گزارشی در خصوص پروژه های مشترک بنیاد علوی و بنیاد مسکن در سال گذشته ارائه و مقرر گردید متناسب انجام تعهد بنیاد مستضعفان در ساخت دیوار حائل گویجه قلعه، بنیاد مسکن نیز نسبت به انجام تعهد خود مبنی بر تکمیل دیوار حائل اقدام نماید.
در این دیدار فرماندار چاراویماق مسایل و مشکلات در خصوص مقاوم سازی واحدها، طرح هادی و موضوعات مرتبط با عمران روستاهای شهرستان را مطرح و مدیر کل بنیاد مسکن توصیه و دستورات لازم نسبت به تخصیص بودجه بیشتر به شهرستان را دادند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگزاری کمیته اجرایی استانی تفاهم نامه دو جانبه مسکن محرومین در شهرستان چاراویماق

پست های جدید