با حضور مدیر منطقه امور شعب بانک سینای آذربایجان شرقی و اردبیل ؛
موانع و مشکلات اعطای تسهیلات حمایتی در شهرستان چاراویماق بررسی شد

به گزارش روابط عمومی نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق مدیر منطقه آذربایجان شرقی و اردیبل بانک سینا، با حضور در شهرستان چاراویماق، ضمن بازدید از روند اعطای تسهیلات حمایتی، موانع و مشکلات مطرح شده را مورد بررسی قرار داد.
محمد رضا بالایی در نشست اختصاصی با مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق و اصحاب رسانه اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح نیکو و اعطای تسهیلات کم بهره به مشاغل و کسب و کار روستائی، و با توجه به اینکه این بانک در شهرستان چاراویماق شعبه رسمی ندارد، اما در تلاش هستیم که تعداد نیروهای مستقر بانک در شهرستان را افزایش دهیم تا روند تکمیل ثبت نام متقاضیان، با سرعت پیش رود.
بالایی با بیان اینکه شهرستان چاراویماق از مناطق هدف بانک برای ارائه تسهیلات ویژه است گفت: در این شهرستان بیش از 140 پرونده درخواست تسهیلات تکمیل و تا کنون بیش از 55 مورد که پرونده آنها به طور کامل تکمیل شده است و تسهیلات خود را دریافت کرده اند.
مدیر منطقه بانک سینا، دریافت سود بسیار پایین و تنفس یک ساله را از مزایای تسهیلات این بانک برای حمایت از کسب و کارهای مناطق محروم عنوان کرد.
وی در ادامه با تقدیر از کارکنان این بانک در ایام اوج شیوع کرونا در کشور گفت: در دوره ای که ویروس منحوس کرونا اوج گرفته بود، کارکنان خدوم این بانک با حضور در شعب، در قالب طرح مهر آفرین، مشغول ارائه تسهیلات حمایتی به رانندگان تاکسی بودند.
مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت در شهرستان چاراویماق هم در این نشست ضمن تقدیر از حضور و ارائه تسهیلات بانک سینا در شهرستان چاراویماق گفت: در ایام شروع کرونا مبلغ ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات برای ۳۰۰ نفر اصناف پرداخت شده و هم اکنون مبلغ ۶۳ میلیارد ریال در قالب تسهیلات کم بهره اشتعالزایی در حال پرداخت می باشد .
آیت شاهی گفت : امیدواریم با مشارکت و اعتمادی که مردم ایجاد خواهند کرد ، تسهیلات بیشتری در قالب طرحهای مختلف به مردم مناطق محروم شهرستان چاراویماق اختصاص داده شود.

منتشر شده در : پیج اینستاگرام | کانال تلگرام

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی موانع و مشکلات اعطای تسهیلات حمایتی در شهرستان چاراویماق

پست های جدید