انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق

به گزارش روابط عمومی نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق
مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت با حضور در دانشگاه آزاد واحد تبریز از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان با نهاد آبادانی و پیشرفت خبرداد.

این تفاهم نامه که با امضای آیت شاهی مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت و عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان به مدت ۵ سال منعقد گردید، در زمینه های همکاری ذیل اجرایی میگردد.

۱. بهره گیری و حمایت از دانشجویان جویای کار و متخصص با الویت دانشجویان بومی در زمینه های مختلف کاری نهاد در قالب طرح پویش.

۲.حضور موثر اساتید و دانشجویان در قالب گروه های جهادی در حوزه های علمی و کاری مختلف عمرانی، بهداشتی، درمانی، کشاورزی و … در چاراویماق با حمایت نهاد پیشرفت

۳. اجرای پروژه ها، مطالعات و یافته های علمی اساتید و دانشجویان متناسب با الگوی پیشرفت و آبادانی با حمایت نهاد در چاراویماق

۴. بهره گیری از امکانات کتابخانه، کارگاه، آزمایشگاه و زیرساختهای مختلف واحدهای دانشگاه در استان متناسب با برنامه ریزی مشترک و انجام کارگاه های مختلف آموزشی و علمی در جهت توانمند سازی جوانان، دانش آموزان و دانشجویان شهرستان چاراویماق.

در این دیدار که دکتر رسولی معاون پژوهشی، دکتر رحمانی مسئول دفتر فنی، دکتر جهانی رئیس همیاری شهرداری ها و عضو هئات علمی دانشگاه، دکتر محبعلی پور رئیس دانشگاه هشترود و مهندس حسن زاده مسئول سلامت نهاد حضور داشتند دکتر جوانپور ضمن قدردانی از فعالیت بنیاد علوی درچاراویماق، برنامه های بنیاد را منطبق با رسالت دانشگاه آزاد اسلامی عنوان و ابراز امیدواری کرد در این مدت بتوانیم از ظرفیت های علمی و جهادی دانشگاه در چاراویماق بصورت بهینه برای رسیدن به الگوی موفق پیشرفت و آبادانی استفاده کنیم.

اینستاگرام

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی

پست های جدید