رئیس مرکز قرض الحسنه بنیاد علوی از تشکیل تعاونی و اتحادیه آبادانی و پیشرفت در شهرستان و روستاهای هدف بنیاد علوی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی نهاد آبادانی و پیشرفت رئیس مرکز قرض الحسنه بنیاد علوی با حضور در نهاد پیشرفت چاراویماق گفت: برابر تفاهم نامه منعقده مابین مدیرعامل بنیاد علوی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تامین اجتماعی در راستای مشارکت و نقش پایدار مردم در پیشرفت شهرستان، تعاونی آبادانی و پیشرفت در ۴۰ روستای هدف و شهرستان تشکیل خواهد شد.
دکتر برخورداری افزود: این تعاونی ها که اتحادیه آبادانی و پیشرفت آنها نیز تشکیل خواهد شد مورد حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد علوی قرار خواهند گرفت و حمایت از تمامی اقدامات اشتغالزایی و آبادانی در روستاها و شهرستان با ارائه آموزش‌های لازم، صدور گواهی صلاحیت و ارائه تسهیلات بدون بهره و کم بهره اتفاق خواهد افتاد.
در این جلسه رئیس مرکز قرض الحسنه بنیاد علوی از حمایت بنیاد از صندوقهای توان‌افزایی که توسط خود مردم تشکیل شده باشد، خبر داد و افزود: که همه این حمایت ها در راستای حضور پررنگ مردم و ایفای نقش در عرصه های اقتصادی و آبادانی می باشد. امیدواریم با نقش آفرینی موثر آحاد مردم به ویژه جوانان شاهد شکوفایی اقتصادی و فرهنگی شهرستان باشیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رئیس مرکز قرض الحسنه بنیاد علوی از تشکیل تعاونی و اتحادیه آبادانی و پیشرفت در شهرستان و روستاهای هدف بنیاد علوی خبر داد.

پست های جدید