به گزارش روابط عمومی نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق اولین کارگاه آموزشی فرشبافی با حمایت نهادآبادانی و پیشرفت به همت بنیاد مستضعفان و با حمایت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان در شهر قره آغاج مرکز چاراویماق راه اندازی شد.
طبق این گزارش طی بازدیدی که با حضور فرماندار شهرستان چاراویماق، جانشین سپاه ناحیه چاراویماق، رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی صورت گرفت؛ مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت گزارشی از اقدامات انجام یافته این نهاد در حوزه اشتغال به ویژه در حوزه قالیبافی که صنعتی بومی ولی فراموش شده در شهرستان است، ارائه نمود.
شاهی از حمایت همه جانبه و پشتیبانی از تعاونی قالیبافان که با همت نهاد آبادانی و پیشرفت شکل گرفته است در خصوص آموزش، تامین مربی، تامین مصالح و حضور تاجر های موفق در این حوزه در شهرستان چاراویماق خبر داد.
در این بازدید مشکلات قالیبافان توسطbds قالیبافی نهاد(علی حضرتی) از جمله بیمه قالیبافان، تامین بازار مصرف و همچنین ارائه کارت مهارت برای کارآموزان این حوزه از جمله مشکلات این حوزه عنوان کرد.
یعقوبی فرماندار چاراویماق از رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواست طی مذاکره و تعامل با سازمان فنی و حرفه ای و تامین اجتماعی مشکلات مطروحه مرتفع گردد.
گفتنی است با همت بنیاد مستضعفان جلسات آموزشی متنوعی در مرکز شهرستان و روستاها در حال برگزاری است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قدردانی فرماندار چاراویماق از اقدامات موثر بنیاد مستضعفان در حوزه اشتغال در بازدید از اولین کارگاه آموزشی قالیبافی

پست های جدید