خدمت فرهنگی دیگر بنیاد مستضعفان در شهرستان چاراویماق

تحویل یک دستگاه خودرو آریسان به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ایجاد کتابخانه سیار

به گزارش روابط عمومی نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق یک دستگاه خودرو آریسان از طرف بنیاد مستضعفان با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی و فرماندار چاراویماق تحویل این کانون شد.
مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت در این دیدار از انعقاد تفاهم نامه مابین نهاد آبادانی و پیشرفت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد که مطابق آن یک دستگاه خودرو آریسان تحویل این کانون گردید تا در کوتاه ترین زمان توسط اداره کل کانون پرورش فکری با ساخت اتاق و قفسه بندی نسبت به تجهیز کتاب، پروژکتور، سینمای سیار و پرده سینما و… توسط کانون اقدام شود.
شاهی افزود که این کتابخانه سیار مطابق تفاهم نامه فقط در حوزه شهرستان چاراویماق و برای کودکان و نوجوانان روستاهای شهرستان استفاده خواهد شد و کانون پرورش فکری هم متعهد شد که در استفاده بهینه و موثر از این خدمات اقدامات لازم را به عمل آورد.
در این دیدار آقای بینش از خدمات و اقدامات بنیاد مستضعفان در حوزه فرهنگی شهرستان چاراویماق قدردانی و ابراز امیدواری کرد این کتابخانه سیار نیز بتواند قدم موثری در تربیت فکری و افزایش فرهنگ مطالعه دانش آموزان و نوجوانان روستایی شهرستان باشد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل یک دستگاه خودرو آریسان به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ایجاد کتابخانه سیار

پست های جدید