با حمایت بنیاد مستضعفان پایگاه اورژانس ۱۱۵ در روستای ذاکرکندی احداث می‌شود

به گزارش روابط عمومی نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت با اعلام این خبر افزود برابر تفاهمنامه منعقده با دانشگاه علوم پزشکی و پیرو جلسات هماهنگی با سرپرست شبکه بهداشت و مسئول اورژانس شهرستان با مشارکت بنیاد مستضعفان و دانشگاه علوم پزشکی استان پایگاه اورژانس ۱۱۵ در روستای ذاکرکندی احداث می گردد.
آیت شاهی افزود که با تخصیص مبلغ ۴ میلیارد ریال از طرف بنیاد مستضعفان، مابقی مبلغ و تجهیز مرکز نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز این مرکز راه اندازی و مشغول خدمات رسانی به مردم شریف دهستان جنوب شرقی خواهد شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان نیز با اعلام اینکه در سایر نقاط شهرستان پوشش مرکز ۱۱۵ هم اکنون وجود دارد و با احداث این مرکز به همت بنیاد مستضعفان مشکل عدیده اهالی دهستان بدلیل صعب العبور بودن راهها و برفگیر بودن در فصول سرد سال، مرتفع خواهد شد.
شاهی همچنین اعلام کرد برابر تفاهم نامه بنیاد مستضعفان و دانشگاه‌علوم‌پزشکی نهاد آبادانی و پیشرفت متعهد به احداث ۶ مرکز خانه استقرار تیم سلامت می باشد که عملیات اجرایی آن در روستاهای قجور علیا، شورقره کند، آلاچیق، باروت آغاجی، مهمانلو و گوی داش شروع شده است.
مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت ابراز امیدواری کرد برابر این تفاهمنامه دانشگاه علوم پزشکی نیز نسبت به انجام تعهد خود جهت احداث خانه استقرار تیم سلامت در سه روستای حاجی کندی علیا، شور قشلاق و قزل قلعه رشیدی اقدام نماید.
گفتنی است برابر توافق صورت گرفته بنیاد مستضعفان با مشارکت اهالی و شبکه بهداشت اقدام به حصار کشی پانسیون پزشکان مرکز درمانی آغزیارت نیز خواهد نمود.

منتشر شده در : اینستاگرام | تلگرام

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵ در روستای ذاکرکندی با حمایت بنیاد مستضعفان

پست های جدید